Uppdatera bloggen

Nä nu får jag skärpa mig..ska man ha blogg måste man uppdatera den oxå...Oftare!!! Skulle få besök igår men som dök i det senaste laget.....kom därav inte i säng förens halvfem...uääähh....trött och bakis har jag väl inte hunnit med ännu....Prata med en kär väninna igår, vi pratar inte så ofta men när vi väl gör de då kan vi stitta i timmar..Hur som helst så diskuterar vi rutiner och hur en typisk vardagsmorgon ser ut för mig respektive henne... Jag har ju ingen normal rutin måste jag säga...för av nån anledning så tar jag hand om tvätt oftast på morgonen, viker lite medans jag väntar på att strykjärnet ska bli varmt....Nåväl vi har väl alla våra små egenheter...Men med våra enormt stora tvättstuga så kan det ju hänga flera maskiner på tork...NOT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0