Håller ångan uppe!!Trots reptilhjärna...........

Sen vi köpte promenadbandet har både jag och Tommy traskat på varje kväll och idag en stund innan jobbet....Man kan ju undra varför vi inte köper varsitt träningskort..hade ju blivit samma pengar.Men det är nog så att vi är alldeles för bekväma nånstans.....Nåväl det är bättre än inget alls. Och vi är väldigt nöjda..Dessutom att träna till biggest looser ger lite extra kraft - kan hon kan banne mig jag oxå.
Fast jag blir trött på mig själv jag kan liksom inte hejda mig -utan att jag egentligen inte vet hur det går till...så har jag något mycket onyttigt i munnen...åååhh det är så gott..... man tänker likson så här.... "den ska jag inte äta, inte äta, jätteäckligt,kanske bara en, inte så farligt, inte äta, inte äta, mmMMmmmm, SKIT JÄVLAR OXÅ, HUr fAAN gick det till".............JAg är HOPPLÖS!! Men nu går jag iallafall OXÅ!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Det är väl jättebra. Alla förbättringar man gör är ju bättre än inga alls :)

Men jag förstår vad du menar... Vet inte heller varför jag länsar alla skåp fast jag inte borde. Tränar visserligen rätt bra men har et tpar kilon till som jag vill ha bort och så länge jag går och äter massa onyttigheter varje dag kommer det ju aldrig inträffa. Suck..så du är int ensam om det är någon tröst :)

2011-03-02 @ 18:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0