SnArT FrEdAg

Imorgon är det äntligen lite helg igen,,,fattar inte hur år kan kännas gå fort, jag menar det var ju inte så värst längessen som jag fyllde 25...typ och en vecka till nästa helg kan kännas så långsam, Jag får det inte att gå ihop..
Planen för imorgon är att gå ut med kollegor och äta en bit mat, (fira av att en kollega som har slutat eller inte fira men ja...?!) Och det skall säkert bli kul, jag har faktiskt rätt så skojjiga människor på mitt jobb..Helst om vi kan lägga jobbet bakom oss..Men vad ska man ha på sig jag her verkligen inga kläder...jag har blivit en riktig tjockis faktiskt, har ingen karaktär alls...och det är alldeles för kallt ute,,funderar på att köpa mig ett promnadband i helgen....så får det nog bli Tommy får åka och köpa ett..Egentligen har vi inte råd men så har borde man inte få se ut...
Så nu sitter Tommy och googlar....Blir nog ett från rusta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0