Börjar bli gammal....??

I fredags var jag ute med kollegorna och käka för att sedan fortsätta göra stan, var hemma klockan 02:00...ganska tidigt kan jag väl ändå tycka....men herregud vad sliten jag var i lördags, mådde inte dåligt men var så otroligt trött. Har jag lärt mig nåt? Nä antagligen inte jag kommer göra om de, om och om igen, fast det kanske dröjer till nästa gång.
Idag har jag varit på en MaryKay-konsultering, jag blev faktiskt positivt överraskad man är ju lite skeptisk innan men jag kom minsann hem med ett litet kitt..Skall bli spännande att prova. Jag är len som en babyrumpa i ansiktet. Idag fattade vi ett annat stort beslut vi hrm min man åkte och köpte ett promenadband...Siktar på att gå ifrån tjockis till knubbis - det är en bra börja iallafall...Så nu har jag traskat på i cirka 25 minuter och det är riktigt jobbigt faktiskt.. Nu provar dottern en stund!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0