1:a jobbdagen på tio dagar

Var en ganska lugn dag på jobbet eftersom det är sportlov...bara elva barn på fyra personal, vi hade VMdag idag, stationer med ärtpåsar, blåspingis, tre på ett par skidor etc..jag tror barnen hade roligt iallafall!!
Jag åkte för att hämta Saga i Fjärås hon hade lekt med en kompis hon inte träffat på länge men våga ändå åka själv....
Hyndan hade förresten laddat ur sig medans vi var borta kanske är bra om man stänger dörren??? Imorgon är det fredag jääää, tommy åker till stockholm och sonen är kvar i dalarna, så det blir bara jag och Saga kvar här hemma...Ev kommer en kompis förbi...lite film..spel...singsing kanske, fast jag är en sån usel sångare om man ens kan kalla mig för det, jag kraxar mest och hon är grym vilket gör att för att vinna måste det bli stilpoäng för mig. Till lördag ska vi nog vara lite hundvakt..och hjälpa brorsan att flytta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0