svårt att somna

Inatt hade jag svårt att somna..man skall ju lämna över huset till ett gäng huliganer...nej så är det så klart inte...men alla tre töser kommer att komma under veckan.....dom hälsar sällan på men nu ...pappa och malins hus står tomt jääää vi åker dit....vi satte hänglås på barskåpet mest för syns skull men iallafall... Och hur snygg kommer man känna sig på en skala med en RÖD tshirt???Jag ska ha den på!!OCH jag förväntar mig att alla andra har det oxå......HERREGUD den här resan kan verkligen sluta och börja hur som helst...alla finns med....snuskgubben, tafsaren, fyllebulten, nykteristen, den pryda, slarvmajan, tidsoptimisten, optimisten, pessimisten, den käcka, den positiva, den negativa åssså JAG! - Ja jag säger då de´hujedamig!!!

Kommentarer
Postat av: Atte

Låter som grunden för ett minne för livet iaf

2011-04-15 @ 06:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0