Packar, packar om, packar igen, packar om,......


Jag packar eller förresten det gör jag inte alls det jag gör är att lägga allt på byrån som jag kanske kommer att packa ner...jag har typ 9 klänningar nu och fyra kjolar 7 linnen och 3 typ skjortor...Jag kan ju inte bestämma mig och kommer säkert att packa ner allt, jag har ju köpt fem kilo extra....tycker ving är snåla med sin vikt...bara 15 kilo och 5 kilo handbagage vem har 5 kilo i handbagaget eller jo jag känner en som stoppa ner toastern i handbagaget ...vilken syn när hon blev stoppad i säkerhetskontrollen och hon hade toastern där hahhahahaha mycke har de nog sett men en smörgåsgrill....hahaha...Till hennes försvar så är toastern skit bra att ha med sig smidig lunch...nä måste nog gå och packa nu eller fortsätta lägga strykna kläder på byrån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0